.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مجمع عمومي فراکسيون خط امام چه گذشت؟

اعضاي جلسه مجمع عمومي فراکسيون خط امام(ره) مجلس، روز يک‌شنبه مسايل کشور، بودجه و اتفاقات منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

داريوش قنبري سخنگوي فراکسيون خط امام(ره) در گفت‌وگو با ايسنا در اين‌باره اظهار کرد: ‌در اين جلسه تاکيد شد که در وضعيت کنوني براي برون رفت ازشرايط حادث شده بايد با ملاحظه رهنمودهاي مقام معظم رهبري و رعايت حرمت‌ها به مسائل اصلي کشور و خواسته‌هاي مردم توجه جدي شود.

وي هم‌چنين با بيان اين‌که «نحوه بررسي بودجه و موضع فراکسيون اقليت از ديگر موضوعات مورد بحث بو» افزود: در مورد بودجه هم نظر اعضا اين بود که با آن دسته از احکامي که خلاف قوانين کشور بوده و به نحوي نقض کننده‌ آن‌هاست، مخالفت شود.

وي گفت: تلاش براي کاهش وابستگي به نفت، افزايش حقوق کارکنان دولت با توجه به تورم، کم کردن کسري پنهان بودجه، تقويت توليد، اجراي صحيح قانون هدفمندي يارانه‌ها با ممانعت از افزايش تورم و ملاحظه وضعيت معيشتي اقشار کم درآمد از ديگر مواردي بود که در اين مجمع بر آن‌ها تاکيد شد.

سخنگوي فراکسيون خط امام(ره) در مجلس با بيان اين‌که «در اين نشست اعضاي فراکسيون پيرامون خيزش‌هاي مردمي در بحرين، ليبي، سوريه و يمن تبادل نظر کردند» افزود: اعضاء ضمن اظهار اميدواري نسبت به توجه به حقوق مردم و ممانعت از کشتار آن‌ها، بر برآورده شدن خواست ملت‌ها تاکيد کردند.

وي گفت: اعضاي فراکسيون هم‌چنين مداخله خارجي و برخورد دوگانه برخي قدرت‌هاي بزرگ با جنبش‌هاي منطقه را محکوم کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.